Måndag

GODMORGON!

Här är det väl en sådär morgon. Jag är allmänt seg i kroppen och skallen hänger inte riktigt med. Vet inte hur jag ska orka ta tag i denna dagen men på nått sätt måste de ju gå :)

Neo somnade tidigt igår, klockan va bara strax innan 20 när han blev megatrött så han fick sista maten och somnade direkt där efter. Under natten har det varit lite spring som vanligt, kanske därför som jag är trött idag. Även om Neo somnade tidigt gick vi ju inte och la oss då. Kanske man borde gjort? :)

Idag har vi inget planerat. Det snöar ute, IGEN!! Jag som va så lycklig att de börjat töa BORT. Men förhoppningsvis håller plusgradera i sig så det vita sk*tet på marken är borta snart.

Nu ska jag kolla om min lille son äntligen har bajsat. Fredags morse va sista gången han fyllde blöjan och de märks på honom att han VILL bajsa...:( Ersättningen som ställer till det.

Nu är det iaf bestämt - ammningen funkar inte längre :( Så vi håller på att sluta nu. Någon som har bra tips på hur man slutar? Jag har nu kört varannan bröst, varannan ersättning. Bra/dåligt? Hur gör man...??

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0