Måndag

GODMORGON MÅNDAG!

Då va det en ny vecka igen. Idag ska vi lämna över nycklar mm till "vår" lägenhet till de som köpt den (en tjej jag jobbar med!) och det ska bli så skönt att äntligen avsluta det kapitlet så vi kan fokusera helt på HUSET :)

Ikväll ska jag verkligen försöka trycka in lite bilder här! Lite från kalaset i lördags och några från igår och på saker vi handlade. Har en del favoriter jag vill visa ;)

Neo sover gott nere i vår säng så jag ska fixa till mig nu. När han vaknar igen blir det undanplockning av alla saker överallt och städa upp i köket.

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Hej! Fin blogg du har.. Lycka till i det nya huset!

2010-03-15 @ 10:51:28
URL: http://www.handgjordasmycken.snabber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0