Lördag

GODMORGON!

Här vaknade vi strax efter kl 6 (vilket verkar vara Neos nya "vaknatid") och pappa och son gick upp medans mamma kunde sova vidare. Kunde dock inte sova så bra så jag gick upp strax innan halv nio :) Tycker det är skönt att komma upp, speciellt eftersom vi har så mycket att fixa med här hemma plus att Neo ju är så underbar på morgonen! Han somnade dock igen kl 9 ;)

Nu ska jag strax borsta tänderna och tvätta mig och sedan ge mig iväg till Maxi för att köpa "NEW MOON" som kommer ut på dvd idag!! Som jag väntat och längtat!! Ikväll är det alltså dax för film nummer två i serien :D Efter de ska jag in på Lindex och se om jag kan hitta en klänning tills imorron (dopet).

Åsa, min underbara bästis skulle kommit till oss vid lunch men jag fick ett mess imorse om att hon va påväg till sjukhuset. De va något med hennes hals och hon skulle höra av sig så fort hon visste mer! Stackaren, råkar ut för allt och då menar jag ALLT...:( Hoppas att det hela löser sig och att det inte är något allvarligt.

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0