I'm alive!

HEJ BLOGGEN!

Oj, det blev visst inte ett enda inlägg på hela helgen...finns dock en enkel förklaring till detta: bakis!
Hela dagen igår låg jag däckad med en bakfylla som inte va av denna värld! Jag trodde inte alls att det skulle bli så mycket som det blev men killarna tyckte att jag nu skulle ta igen det jag hade missat på ett år så de fyllde mig ganska bra. Usch, jag ska aldrig mer dricka! :P

Hur som helst hade jag jätteskoj! Kul att vara "tillbaka" och träffa alla igen :) Dock kommer det nu dröja ännu ett år tills jag ger mig ut på stan igen, haha!

Det va skönt att vara lite "mammaledig". Pojkarna hade klarat sig fint här hemma. Även om jag saknade dom så behövde jag komma ut lite, jag tror vilken mamma som helst behöver de. Det va ju så underbart att se dom igen sen dagen efter, min lille son som smilade åt mamma när hon låg bakis i soffan! :)

Jag är inte helt återhämtad ännu men det är väl inte så konstigt, har man inte druckit på över ett år så känns det och kommer nog göra det resten veckan, haha!

Nä - nu ska jag fortätta plocka här hemma!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0