Fredag

GODMORGON F R E D A G !

Då va de underbara fredag igen! Neo tajmade in att vakna när pappa ändå skulle upp till jobb dvs strax efter kl 6 :) Idag har jag en frissa inplanerad kl 11 hos Carro och Neo ska givetvis haka på. Bästis Åsa ska följa med och agera barnpassare! ;)
Efter klippningen som är inne i stan funderar jag på att gå en sväng i stan när jag ändå är där. Det blir nog första gången för Neo isf, vi har inte vandrat där med barnvagnen innan faktiskt! Ska kolla en snabbis om jag kan hitta en klänning (har inte pengar till det egentligen) till dopet och om inte så får jag ta en av dom jag har här hemma. Jag skulle gärna vilja ha någon vit eller ljusfärgad, jag har mest svarta hemma. Jag har dock en som är ljusblå som skulle passa väldigt bra in på ett dop :) Ska prova den sen och se hur den känns!

Nu ska jag ner och käka lite frulle innan lillpågen blir trött igen och vill sova, då hade jag tänkt gosa ner mig med honom en liten stund men bara en liten för sen har jag en massa annat att fixa innan bussfärden ner till stadà ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0