Fontänspya

GODMORGON!

Allt bra? Själv är jag mega trött idag...igen. Får se när prinsen vill att vi ska sova igen ;)

Igårkväll när Neo åt sista maten så va han megatrött och orkade knappt äta det sista men de gick. När jag skulle rapa honom kom det VÄRST fontänspyan och nästan allt han käkat kom upp igen. Han har aldrig spytt så mycket så jag blev minst sagt PAFF! Visste inte om han då ville ha mer mat så jag gjorde lite men det ville han ej. Han somnade en stund senare och jag som trodde det skulle bli mattajm inatt slapp gå upp för han klarade sig igenom natten ändå :)

Han har dock problem med att bajsa fortfarande...ska fråga på bvc på tisdag vad man kan göra åt detta.

Äntligen är det fredag och det innebär HELG! Najs.

Ojojoj, nu skriker lillen på mig. Bäst att gå!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0