Dopdagen

GODMORGON!

Egentligen har jag inte tid att sitta här just nu men eftersom min sambo ockuperar toaletten där jag MÅSTE in så får jag vänta...och det gör jag genom att skriva några rader här ;)

Idag ska vår underbara Neo döpas. Vi tror egentligen inte på Gud nån utav oss men jag tycker det är ett trevligt tillfälle för alla att träffas :) Det blir ju allt för sällan man träffar alla på en gång. Sen är det ju så att mormödrar och farmödrar och speciellt gammelmormor och farmor förväntar sig ett mysigt dop och de ska de självklart få! Neo kan senare välja att gå ur kyrkan om han skulle vilja :)

Nu hoppas jag att mannen är klar så jag kan duscha! Sen kl 9 ska tårtorna (smörgås) hämtas på Råå! Hej och hå, vi har i mycket att stå! (kan man säga så...tror inte de, haha!)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

han blir 5 månader nästa vecka.. hoppas dopet går bra idag.



kram

2010-03-21 @ 13:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0