Bilder från igår



Pappa satt med Neo i famnen när det va eftermiddagsfika och helt plötsligt ser jag att lillkillen somnat, haha!
Vår lille goding!



Dagens flyttfynd: Mina smycken! Alla dessa smyckena har legat i källaren sen vi flyttade till vår förra lägenhet vilket är mer än 1½ år sedan! Det va kul att upptäcka alla smycken igen, vissa fullt användbara! :)
(har arbetat på Glitter därav en massa smycken jag har, hihi!)



Jaha, ännu en gång misstycker Neo att mamma sitter och bloggar ;) Därför som jag vill ha en laptop, smidigt att sitta me var som helst. Neo tycker liksom inte ovanvåningen är speciellt rolig...! haha

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Ida.

Jag har lite frågor...:)

Som jag hoppas du kan svara på.

1) Vad var ditt första graviditets tecken då du var gravid med söta Neo?

2)Hur långt gången var du då?

3) Hur länge vänta du innan du gjort ett grav-test?

Tack i förhand ... mvh/Camilla.

P.s skönt att ni äntligen har flyttat. Hoppas ni trivs trots att det kan va mkt i början! :)

2010-03-01 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0