Älsklingen 4 månader

GODMORGON!

Idag blir min lille skrutt hela 4 månader <3 Det ska firas med en fotoshoot här hemma där det ska tas ett kort till farmor (som har en klocka där man kan sätta in bilder så hon ska ha ett för varje månad) och ett till oss. Jag har köpt en massa fiina ramar på Gekås så nu ska jag se till att ta ett riktigt fint foto att sätta i ett av dem :)

Bilder...usch jag får ångest! Igårkväll va Neo jätteledsen så jag hade verkligen inte tid och sen när han somnat strax innan halv nio så orkade jag inte ta mig upp till datorn ;) KANSKE att jag hinner idag, Åsa kommer hit och jag ska se om jag kan få lite hjälp av henne så vi kan komma lite mer iordning! Ev kan hon underhålla Neo medans jag lägger upp bilder ;)

Nu tror jag att lillemannen blivit trött igen, dagen startade halv sju hos oss idag :) 2 vakentimmar på morgonen sen är Neo trött igen! Ska lägga mig o goooosa med honom, mys!

//Babymom - Ida






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0