Tar det aldrig slut...? Nej.

Idag har jag en massa måsten...igen. Man ska ringa hit och åka dit. Hur länge ska man orka med alla som inte gör sitt jobb? Nu får det snart vara nog!


Vi har haft en massa strul med myndigheter, läkare, JURISTER mf. Papper som ska in, telefonsamtal som ringts där man trott att nu blir det rätt men åndå så blir allt fel. Är det SÅ svårt att göra sitt jobb frågar jag?! Att man ska behöva göra allt mer än en eller tom två gånger retar gallfeber på mig! Jag blir förbannad. Och de får personerna höra också, jag är trött på att vara trevlig.


Idag ska jag först iväg och köpa en hammock till min uteplats, en grej som iofs är rolig. Efter de ska jag (och Nonne) till distriktssökerskan. Jag har haft några konstiga utslag på magen nu ett tag (varför inte liksom?) som jag ska kolla upp. Hoppas att de vet vad det är så de kan försvinna så man slipper ha ännu ett PROBLEM!


Efter alla ärenden och telefonsamtal ska jag försöka hinna med att vara ute i det fina vädret. Bäst att passa på, man vet ju inte hur länge det varar.


Uff, på torsdag ska det bli superväder och jag ska jobba. Kan ju hoppas att metrologerna har fel och att det ösregnar ;)



 

Det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder...jo, ibland men mer sällan! Igår hade jag bara tur att det funkade! Åhhh, ännu en sak som inte funkar som den SKA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0