Tapet vald!

Nu är tapeten som jag ska ha i vardagsrummet vald! Nu ska jag bara räkna på hur mycket jag ska ha...jag har ju gjort de lite extra komplicerat och valt två stycken som jag ska kompinera ;) Men han i butiken sa att det bara är att räkna tapetvåderna som redan sitter där så blir det super enkelt och det har han ju rätt i :)


Idag har det regnat mest hela dagen. Jag va dock så smart att jag tog en prommis vid 10 tiden i förmiddags när det inte regnade (förutspådde att det skulle regna på eftermiddagen) så jag/vi har fått lite frisk luft idag.


Nu blir det nog snart middag - är suuuuper hungrig! Neo sover just nu...den sista napen blev aningen sen idag så han är nog vaken lite längre ikväll den lille skrutten! :)


Jocke - du är saknad varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund....<3

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad roligt att du hittat tapeter som du gillar. Det är roligt med heminredning och få fin som man vill i sitt hem

Lycka till

önskar Susanne

2010-06-10 @ 19:52:58
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Medmänniska

Nya tapeter är ju aldrig fel:-)Det positiva med att det regnar hela tiden nu är ju att du kan vara inne med gott samvete och tapetsera;-)Ingen risk att man bränner sig i detta "tråkvädret"...LYCKA TILL med tapeterna!

2010-06-10 @ 23:53:39
Postat av: Cissi Andersson

Jag ska ber... Visa merätta för dig en sak som gör att jag tror och vet de finns ett liv efter detta: Min far gick bort när jag var 22 månader, jag har inget minne av honom. Strax efter hans bortgång började jag säga till min mor varje gång hon skulle natta mig att det satt en farbror vid min säng, min mor bara vifta bort det. Jag upprepa detta varje kväll och till sist fråga min mamma- Har farbron kläder på sig? jag svara bestämt JA och sa att han satt med en påse med snöre i som han gjorde ngt med händerna med! Min mamma kunde ibland höra hur jag prata med honom efter hon gått ur rummet. Efter en tid tog hon upp det det min farmor som blev helt förskräkt. En dag när hon kom hade hon en säck med sig med massa snöre i som tillhört min far när han var ung, han var i scouterna och älska att göra knopar och farmor hade sparat det. När jag fick se påsen utropa jag- Men det är ju farbrons påse! Jag tror han kom för trösta mig och bevisa att han fanns kvar för trösta! Jag tror din/ er Jocke finns hos er och försöker trösta. Du kommer gå vidare men alltid ha en tom plats som tillhört Jocke, den kommer inte kunna fyllas av någon annan men du kommer inte gå ensam i livet Ida! Jocke vill inte se dig ensam och hjälper dig nog i dina val den dagen det kommer =) Styrke kramar till dig i oändlighet!! Kram Cissi

2010-06-15 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0