Ska bli bättre

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men vissa perioder har man bloggtorka och då är det nästan bättre att låta bli att skriva än att skriva en massa trams :)

Jag ska också försöka lägga upp fler bilder. Längesen ni såg mig och min son nu ju :) Neo växer så det knakar och snart blir han 7 månader <3

Idag ska vi iväg med Carro och kika på tapeter och färg till mitt vardagsrum (har inte flyttat till huset ännu) och jag vet ungeför vad jag vill ha. Hittade en fin tapet på Bauhaus men jag vill kolla de flesta färgbutikerna innan jag bestämmer mig. Tänk så hittar man en ännu snyggare? :)

Nonne (Neos farfar) kommer idag hem från sjukan! Skönt att ha honom hemma, speciellt för Maysan, som då slipper åka in till sjukhuset hela dagen och hålla honom sällskap. Dock mår han fortfarande ganska dåligt, dvs att han har ganska ont, så han kommer behöva mycket hjälp men de ska vi såklart se till att han får! Neo är hans egna lilla medicin har han ju sagt ;) Han hjälper mer än vad många andra piller skulle göra!

Nä, nu ska lillen snart käka lite lunch. Jag och Carro tar nog en matbit på vägen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0