God morgon

Igår la jag Neo sängen vid halv nio, han va suuuper trött. Likväl skulle han inte sova! Det blev skrik inne i sängen i ca en halvtimme! Jag va dock stark och tittade bara till honom en gång! Ganska stolt. Det är svårt för en mamma att höra sitt barn skrika. Nu vet jag ju varför han skriker, han har ju inte ont eller så, han vill ju bara mysa och somna i min famn men den vanan ska vi bryta! Och jag tror att det går framåt. I förrgår skrek han i en timme alltså halverade han den tiden igår ;)


Så - sonen har sovit gott från nio till strax innan sju imorse. Nu är det snart dax för morgonvälling :) Dock va det längesen han vaknade såhär tidigt. Han har somnat så sent de andra kvällarna att han sovit till behagliga åtta halv nio ;) Men hellre att han somnar tidigt så man får lite egentid på kvällen :)


Nä - morgonvälling va de ja!

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad duktig du är! Det är VERKLIGEN inte lätt att höra sin bebis ledsen. Tur man vet att de inte har ont i alla fall, men ont i hjärtat gör det ändå!



Kramar

2010-06-23 @ 08:14:50
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Karolin

Duktig tjej (och kille)!!! :)

2010-06-23 @ 09:36:20
Postat av: Lina

Hej hej Ida! Allt väl med dig? Vi har ju aldrig träffas, men igår var du inne på mitt jobb och handlade, men inte från du gick slog det mig att det var du... Sorry! Om jag sett att det var du skulle jag iallafall sagt att jag följer din blogg och säga att jag hoppas på att allt är väl med dig!



Trevlig midsommar, Lina

2010-06-24 @ 07:35:16
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: nettan

är det så fel att ligga och mysa med honom om det nu är det han vill och känner sig trygg av! Jag har iallafall aldrig varit en stort fan av den där låta barnen skrika sig till sömns saken, men vet många som gör det. Jag gillar myset. Hellre det kan jag tycka. men alla har olika åsikter, och vill olika :)

2010-06-24 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0