En bättre natts sömn!

Neo har sovit så mycket bättre nu några nätter! Han har inte vaknat och skrikit eller trott att det är morgon kl 3 på natten ;) Sen jag började med att låta honom somna själv i sin egen säng verkar det som om han sover mycket bättre. Igår blev det lite ledsamheter i sängen men inte alls så som innan.
Han skriker för att han inte vill sova har jag kommit under fund med nu, för han skriker minst lika mycket i min famn så de e inte att han vill somna hos mig, han vill bara inte sova alls trots att ögonlocken är sååå tunga ;)

För någon dag sedan la jag honom i sängen och då vaknade han (han hade somnat i min famn) men istället för att bli ledsen började han kela och leka med sin kanin och efter en stund somnade han. Man blir lite stolt som mamma :)


Tycker det är super att han kan somna själv! Visst vill jag mysa med honom ibland tills han somnar men ibland kan det ta flera timmar för mig att natta om han ska somna hos mig och som ensam förälder har man varken tid eller ork för detta...tyvärr.


Det är inte så lätt det här, uppfostran och att vara mamma. Men jag försöker mitt bästa och jag vet att jag är en BRA mamma :)






Kommentarer
Postat av: Helena

Du är en SUPER MAMMA! Var stolt över dig själv!

2010-06-25 @ 19:48:12
Postat av: Anna

Jag känner inte dig men jag VET med all säkerhet att du är en underbar mamma. Din lille son kunde inte haft en bättre mamma!

2010-06-28 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0