Anonyma kommenarer undanbedjes

Att komma med en kommentar som tex "du låter lite väl farlig för din son hälsa!" som anonym kan jag vara utan. Stå för vad du skriver och skriv vem du är (om det så bara är ditt namn och jag ändå inte vet vem du är) varesej det är positivt eller negativt...Alla har rätt till en åsikt men då ska man inte fega ur och välja att vara anomym, tycker jag.


(Vill bara tillägga att jag aldrig skulle skada min son, så sjuk i huvudet e jag inte. Kan meddela att de flesta mammor, kanske även pappor, ibland tänker tanken "bara du håller käften ung-j*vel...!!" och velat "hotta" ut dom. Jag är inte den enda....

...men vafan, varför försvarar jag mig? Jag vet ju vad som är sant o inte och vad andra tycker och tror borde inte spela någon roll. SLUT.)


By the way, skulle aldrig få för mig att stoppa preparat i kroppen mot depression. Måste man inte ha en sådan för att göra de? Nä, piller är inte lösningen mot ett krossat hjärta.


Over and out, nu ska jag fantamej spela lite beroendeframkallande skit "bouncing balls" på Facebook!!!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Till och med JAG som inte ens har barn, kan väl förstå med lilltån att du inte menar allvar. Såna tankar är nog ganska normalt att ha lite då- och då. Ibland när man hör någon annans skrikande bebis så får man f*n lust att hotta iväg ungen. ;) Men det gör man ju såklart inte. :)

2010-06-02 @ 00:14:26
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: Pär

Bra där Ida! Så ska det låta. Vistt är det konstigt att folk har sådan rätt att tycka o tänka och sen inte våga stå för det....

Blocket och tradera funkar oxå bra. Prova under bortskänkes:)

Vad det gäller piller så håller jag med dig (nu vill jag vara anonym):):)

Kram på dig och Neo.

2010-06-02 @ 03:01:08
Postat av: Jenny och Qing

Alla föräldrar känner så någon gång, skillnaden är bara att du skriver det. Annars är det något man inte pratar om för. Stor eloge till dig som faktiskt säger som det är när man är förälder. desstutom ensamstående ofrivilligt. Kämpa på och ta inte åt dig av de negativa kommentarerna, låt de bara föda din glöd att kämpa vidare.

2010-06-02 @ 06:33:47
URL: http://qingsperspektiv.blogg.se/
Postat av: Elinore

Du är en heeeeeelt normal mamma! Idioten vet nog inte hur det är att ha dygnet runt jour för sina barn, aldrog få slappna av till 100% och få sin nattsömn upphackad i småbitar. Störd sömn används och har länge använts som ett tortyrmedel Över hela världen för att bryta ner människor just för att man då blir så ömtålig och skör som person... Så visst är det inte konstigt att du, precis som alla andra föräldrar tappar tålamodet. Att sedan gå där ifrån till att gå över gränsen är en JÄVLA SKILLNAD! Men det kanske personen som lagt in den kommentaren är för dum för att fatta! Fortsätt kämpa och göra dig själv, din son och din älskade Jocke stolta! Kramar från en som följer din färd mot ett lyckligt liv igen!

2010-06-02 @ 07:37:30
Postat av: Åsa

Kämpa på Ida. Det är normalt att känna som du gör när man går igenom en sån stor sorg. All ilska måste oxå få komma ut. Tror säkert att du är en helt underbar mamma åt din lille son. Kram från en medmänniska.

2010-06-02 @ 09:40:09
Postat av: angelica

Uch vad jag blir arg när folk kommenterar så. Jag har själv inga barn men jag tror nog varenda mamma har tänkt så någon gång. Tycker det är starkt av dig att våga erkänna det.

Pressen att lyckas är enorm och leva upp till den kan inte vara det lättaste.

Jag har följt dig ett tag nu och jag ser att du kommer ta dig igenom detta på ett eller annat sätt. Jag tänker på dig och lider med dig varenda dag.

Kämpa på :)

2010-06-02 @ 10:10:58
URL: http://aangelicaa.se
Postat av: Jessica

Kan bara hålla med alla fem kommentarerna innan min! Du är en kämpe! Puss

2010-06-02 @ 12:04:00
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Karolin

Uppenbart att den människan inte har haft med barn att göra! Jag som brukar sitta barnvakt vet bara hur frustrerad jag kan bli, och då är det bara några timmar det kan gälla! Du sitter i det varje dag, hela dagen!

2010-06-02 @ 16:01:50
Postat av: Johanna

jag tycker du är grym ! verkligen!

2010-06-02 @ 17:09:36
URL: http://johannakarins.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Bra Ida :) Sådana kommentarer är fega och man är ingen dålig förälder bara för att man önskar att sitt barn var tyst ibland. Hoppas du fått lite energi av solen idag :)

2010-06-02 @ 18:21:03
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Evelina

Usch, strunta i sånt där! Men jag förstår att du tar åt dig för tro fan att du mår dåligt just nu!!

Du är en fantastisk mamma trots att du förlorat din sambo och ditt barns pappa, glöm inte det!



Angående jackan så är den köpt på lindex, men förra våren.



Kramar

2010-06-02 @ 19:26:59
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Natte

Obildade människor finns det gott om men den värsta kategorin är alla dessa som inte har ett eget liv!

Det är väl allmänt känt att det är inte de som säger såna saker som psykologerna är oroliga utan de som låtsas att de lever ett perfekt liv och aaallldddrrriig skulle tänka i de banorna!!! Förmodligen har den här människan inga barn eller är en bitter kärring som tycker att "jag gnällde minsann aldrig" och/el så har hon läst alla böcker om barn och tror sig vara expert.

Tyvärr så medför bloggande till att vissa människor lever sitt liv genom andras bloggar!

Du är en bra mamma och låt ingen annan få dig att tro nått annat!

Kramar i mängder

2010-06-02 @ 20:43:39
Postat av: isa

Äh bry dig inte om den typen av folk.Jag tycker det är härligt att du vågar säga vad du tycker det är jätte många som känner som du men dom skulle aldrig våga säga det just för att det finns så många knepiga människor som drar sina egna slutsatser.Jag har sjålv två pojkar dom är stora nu i din ålder jag älskar dom över allt annat men i bland när dom var små kände man precis som du,jag har bara två år i mellen så du kan ju tänka att det rann över ibland men man vet var gränsen går.Det märks ju att du älskar Neo över allt men man får lov att bli frustrerad och förbannad i bland, Jag beundrar dig som klarar av det som du gör kämpa på du kommer att klarar detta jätte bra just också för att du vågar vara föbannad och ledsen helt öppet ibland.

2010-06-03 @ 09:27:09
Postat av: Anonym

Ida!

Du är helt normal, alla småbarnsföräldrar har tänkt precis samma sak. Är man trött, barnet är mkt sjukt el ngt annat så blir det för bra. Man är inte mer än människa hur mmkt man än älskar de små liven! Sen har ju de allra flesta spärren som gör att det inte händer ngt mer än en tanke.

Jag beundrar dig som varje dag orkar kämpa på, det kan inte va lätt att va småbarnsmamma i sorg...

Stå på dig och strunta i människor som tar energi istället för att ge! Kram Mia

2010-06-04 @ 07:48:18
Postat av: Cissi Andersson

Godmorgon Ida & lilla Neo =) Hoppas solen har värmt upp er nu några dagar och att den fortsätter så.

Jag var in och satte en Bailys till din Jocke igår på bygget (har läst han tyckte om det) Tyckte solen kom ovanligt tidigt imorse, min första tanke var att Jocke sitter och njuter med ett glas och drog upp rullgardiner till oss alla tidigare idag =)

Hoppas ni får en bra helg med sol & ro.. Efter mörker eller som ditt fall, nattsvart så kommer solsken Ida. Du kommer få massa solsken.

Här kommer dagens styrkekramar, håll i dig nu för här kommer dom!

KKRRRAAAAAMMMMMM =) Mvh Cissi

Styrke KRAM Cissi

2010-06-04 @ 07:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0