Värmeslag

Dagarna som varit har enligt min mening (och många andras) vatt aningen FÖR varma! Man vet inte vart man ska ta vägen. Inne? Ute? Solen? Skuggan? Nä - lite svalare och "goare" temperaturer nu tack jag skippa det kvava klibbiga h*lvetet ;)


På fredag får jag ev min bil. Dock är den inte färdig än men de sa att jag kunde ta den fram tills min semester (v.30) så kunde de ta in den igen sen då jag ändå är i Bulgarien! Just nu har jag ingen bil, sålde saaben i söndags ;)


Idag har jag och Neo vatt med Carro hela dagen. Vi har kört en massa ärenden och jag är trött! Åkte hemifrån kvart över åtta imorse och va hemma strax efter tre...Plus att jag lider av sömnbrist så ja....jag är TRÖTT!

Men ingen vila här inte. Nu ska jag ut och greja lite i köket. Sen när lillen sover igen kan det hända att jag slår mig ner i soffan en stund :) Är sugen på en film. Kanske ikväll när Neo somnat? Och lite popcorn till de? Tja - det låter inte fel.


Nä - om jag skulle ta mig ut i köket innan jag somnar på tangentbordet?



Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

Är det bara du och Neo som skall till bulgarien?

va mysigt, vi resten med oliwer för en månad sedan och det gick kanon att resa med de små :)

2010-07-13 @ 18:26:09
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0