Tror jag hittat vår bil

Jag och Carro hittade en super bil igår! En Audi A4 Quattro från 2004. Dock är den silvrig men det kan jag nog ha överseende med, där finns mycket annat som överväger.

Om det blir den eller inte bestäms i slutet av veckan. Jag köper inte bara en bil sådär utan ska ha med mig expert hjälp för att kolla så det verkligen är en bra bil :)

Fick en kommentar angående om jag har råd med en Audi, det är ju en lite dyrare bil, både i inköp och försäkring. Men jag skulle inte köpa en bil om jag verkligen inte räknat på de. Jag har tom råd med den på min mamma-penning medans jag och Neo ändå kan leva gott :) Jag är en ganska ekonomisk människa, har alltid haft bra hand med pengar. Men tack för omtanken den som kommenterade :) Alla kommentarer uppskattas (nästan) haha.


Nu kommer snart Carro hit. Vi ska ut på en shoppingtur i hbg. Kommer nog bli Carro som shoppar mest, om jag nu ska köpa bil så är det bäst att hålla i de nypressade sedlarna ;) hoho Kommer nog hem med något iaf om jag känner mig själv. Oj, vart tog den ekonomiska människan vägen?? :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0