Införskaffad

 

Det fick blir denna Carena Swing till lilleman! Provade att köra runt i den och den verkade skitbra. Men det återstår ju att se när den hängt med ett tag och man "kört in" den ;) Men den fyller mina krav just nu och Neo verkar tycka om den, haha!

Bra pris på den också: 1495:- på rea. Helt okej enligt mig.
Jag ska spara den andra vagnen sålänge. Se om jag har behov av den eller inte. Kan ju kanske vara bra att ha till vintern, får helt enkelt se :)

Tack för alla kommentarer! Många blandade åsikter minsann :)


Nu ska jag byta en bajsblöja. Naturligtvis blev han bajsnödig precis när jag bytat kissblöjan men vad gör man ;)
Efter de blir den mat för herrn och sen ska vi ut och ta en permiärtur med nya vagnen.


(Imorron kanske det blir bilköp, woho!!)


Kommentarer
Postat av: Julia

Är det inte lite farligt med endast tre hjul?

2010-07-07 @ 17:09:40
URL: http://lodisjulia.blogg.se/
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vilken fin vagn! :)

2010-07-07 @ 17:35:22
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Thezz

Hej. Jag vill bara tala om att vi har en likandan fast grön Carena-vagn. Älskar den! lätt o smidig, o måste också tillägga då många säger att 3-hjuls-vagna välter lätt...inte denna! Har kört emot nån kant då o då o den har då ställt sig lite på 2hjul,men den har aldig vält! såg också att nån skrev att hon tyckte den va svårstyrd me en hand. det tycker inte jag, har hund som jag ofta e ute o går med o har aldrig haft problem med at strya vaganen med en hand. men alla är vi olika. hoppas att du blev nöjd med ditt köp, o lycka till i framtiden! MVH//Thezz

2010-07-12 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0