Bilar

Ohhh idag får jag äntligen tillbaka min bil! Har vatt ett pusslande fram och tillbaka utan den!


Idag ska jag och Carro gå på biljakt! Nu när min är lagad så ska jag leta efter en ny och sälja Saab möget ;) Det blir självklart en Audi a4 eller a6, Jockes önskan för oss...Tycker själv att de bilarna är jävligt snygga :) Och Jocke sa att det är bra bilar så jag får lita på min underbaring :) Hoppas han ser oss från sin bilhimmel och är stolt <3


Verkar bli varmt idag med. Fram med shortsen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, läser din blogg med jämna mellanrum, otroligt gripande det som har hänt er familj.

Angående bil, vi har en Audi A4 avant, det är en snygg och bra bil, men dyr att köpa och dyr att ha. Försäkringen är jättedyr. Som ensamstående med barn och hus är det inte det mest ekonomiska du kan köpa. Förstår att du vill göra det för Jocke, men tänk efter riktigt noga så du inte ångrar dig sen. ett litet råd bara. kram på dig

2010-07-06 @ 09:43:15
Postat av: Klumpen

Är inte så insatt i bilar men jag hade en kollega som hade en audi som strula ganska mycket och det blev ganska bra. Men om du, som jag, har en massa i din närhet som fixar med bilar så ska det väl inte vara en omöjlighet. Hoppas du hittar någon som passar.

2010-07-06 @ 12:23:31
Postat av: Lina

Oförskämt kommentar ovan... Postat av Johanna! Bara för man är ensamstående och har barn betyder det inte att man inte har råd?! Rätta mig om jag har fel, men det är ju inget man lägger sig i! Audi är bra bilar dessutom och håller i längden bättre än andra bilar, vi trivs SUPER med vår! Kram på dig Ida (du vet vem jag är)

2010-07-06 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0