5 dagar

Nu har det gått en tid utan att det blivit något inlägg. Solen skiner ju utanför fönstret så jag tar mig inte tid att sitta och knappa på datorn! Men nu gör jag ett undantag, det är ju bara FÖR varmt idag! Klagar dock INTE! :)


Veckan har bjudit på en massa kul faktiskt. Kusinerna har vatt nere på besök. Jag har träffat Jessi hos hennes mamma. Håret är rakpermanentat. Jag har vatt på bio och sett Eclipse (bästa av de tre filmerna). Vatt hos mamma o pappa på grillning.


Jag har säkert glömt att skriva med nått, minnet är inte vad det brukade vara...


Ikväll blir det grillat igen såklart och sen lite gottesaker på de. Är sååå sugen. Dock borde jag inte men va f*n, det är sommar! ;)


Hoppas alla haft en skön vecka med massa sol...!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Eller hur elipse va så klart bäst. fan va snygg jacob va då.... mums,

2010-07-09 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0