Välkommen välbehövda sömn!

VÄLKOMMEN!

Ja, det säger jag till den sömn jag fick inatt! Neo somnade vid 21:20 (mega trött) och vaknade när pappa skulle till jobbet dvs kl 06:20! Han vaknade bara EN gång inatt vid 04:30 och fick nappen och somnade sedan om. Jag känner mig verkligen utvilad idag, vilket jag inte gjort de senaste nätterna när Neo vaknat 10 gånger! Nu kanske han är påväg ur denna "vakna på natten"-fasen?! *hoppas*

Idag står lunch med Challe på schemat och ikväll ska jag på ett träningspass med Jockes mamma: Zumba. Ni vet den där dansgrejen som går på Twins eller Tvshop eller va de nu är. Där ska man iaf dansa sig i form! Perfekt eftersom jag älskar att dansa :) Så, nu ska de börja med sånna pass i Hyllinge och vi tänkte testa för idag får man prova på de (gratis tror jag).

Nu ska jag titta till lilleman i sittern, börjar han bli lite trött igen trots all sömn inatt?! :)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0