Trött

GODMORGON!

Har ni haft en god natt? Inte jag. Neo har vaknat flera gånger inatt så jag har sprungit som en tok fram och tillbaka till vaggan! Va så trött på de ett tag att jag ville spy, haha! Han va ju trött, varför kunde han då inte bara sova? Nej, göra livet surt för mamma som verkligen behövde en god natts sömn efter en dålig natten innan. Well, så är det att ha bebis och jag kan ju sova inatt istället! Är inte så trött nu men de kommer ikväll, I promise! ;)

Idag ska jag på efterkoll kl. 11:15 och ikväll kommer Anders o Carro på besök för första gången sedan Neo kom! Blir nog lite eftermiddagsfika då.
Tess o Challe frågade om jag ville med dom och fika idag men jag kommer nog vara för trött och har en del att göra hemma så jag får nog stå över. En annan dag!

Nu ska jag mysa med Neo som ligger i soffan och tittar. Kanske kan han somna en stund så vi kan sova? Han brukar ju slumra en 2 timmar till efter natten.

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0