Tisdag

GOD MORGON!

Inatt slog Neo rekord i att sova minsann! Han va megatrött igår vid 22-tiden så jag matade honom så han kunde somna sen och vid 22:30 däckade han ordentligt :) Han har dock vaknat ett par gånger inatt och jag har då gett honom nappen och efter några spring fram och tillbaka somnade han så om. Så, kl 8 imorse va de dax att vakna på riktigt! Och man märker när han sovit gott för då möts man av ett leende nerifrån vaggan när man säger god morgon! <3 Han älskar när mamma pratar med honom!

Nu sitter han och studerar sina leksaker i gymmet och ska väl snart ha mat gissar jag. Jag ska också försöka fixa till mig, jag sitter här i bara morgonrocken och känner mig allmänt ofräsch, haha!

Idag ska jag försöka sortera och rensa ut ur skafferiet, det finns ett STORT behov av detta. Men egentligen har jag inte lust med någonting, det hade jag inte igår heller...Men, måste ta tag i mig själv och inte bara slappa! Det mår varken jag eller min lille son bra av :)

Jocke försov sig imorse...igen! Han är så kass på att ställa klockan. Jag ska nog kolla varje kväll att den verkligen är på för han kan inte hålla på att försova sig hela tiden. Man måste hålla hårt i de jobb man har, de växer inte på träd precis!

Vad ska ni göra idag??

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0