Ta en promenad?

HEJ PÅ ER!

Idag har vi bara varit hemma och inte gjort NÅGONTING. Det är skönt ibland men klart att man får lite ångest över disken i köket eller den rena tvätten som måste vikas ;)

Efter att Neo käkat vid halv tio gick jag och la mig igen (dock inte förrän kl. 11) och låg i sängen tills klockan 13:30! Skönt som bara den måste jag säga! Jag brukar piggna till när man väl kommit upp på morgonen men inte idag så Jocke fick ta Neo de timmarna jag va borta, dock sov Neo också hela den tiden så det blev inte mycket till lek, haha!

Nu verkar Neo trött igen efter att ha sovit MYCKET idag så funderar på att lägga honom i vagnen och ta en promenad. Gäller att klä sig varmt isf eftersom det skulle vara -10 grader idag. Har ännu inte varir ute så jag har har ingen aning om hur kallt det verkligen är.
Kanske dax att komma ut nu då...?

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0