Svart svart svart


Looki looki vad jag fick handlat idag! Jag skulle inte köpa något men så behövde jag de grejerna jag hittade så jag slog till :)
Ett par skor från SkoRönne, halva priset, jo man tackar! De är dessutom lite fodrade på insidan vilket behövs i detta vintervädret.
Ett par leggings (är inte de den bästa uppfinningen sedan hjulet?!) från Only som jag desperat behövde. Jag har tre byxor/leggings jag använder...nu 4 st ;)
En mössa med paljetter från Cubus. Jag har en mössa som är varm och så men har man den längre så KLIAR de...inge kul.

Ingenting till Neo idag. Annars brukar de ju bli mest till honom! Men han har ju så mycket kläder mm nu så han klarar sig ett tag utan att mamma shoppar :P

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0