Söndag

GOD MIDDAG!

Idag fick jag sovmorgon till kl 10, skönt! Söndagen är min dag att få sova länge och trots att Jocke inte gick o la sig förrän kl 3 gick han upp med Neo men de va efter en halvtimmes tjat! Han kunde ju lagt sig tidigare eftersom han visste att han skulle ta morgonen men men, hans beslut! ;)
Neo vaknade vid 6-tiden så Jocke fick drygt 3 timmars sömn, hihi! Kan han smaka på hur det va för mig i början! :P

Nu sover Neo middag och jag har precis fixat iordning i köket efter gårdagens middag som blev super god!
I eftermiddag kommer brossan och Isabelle på besök, mest för att träffa Neo tror jag ;)


Jag och lilleman igår! HELA handen SKA få plats i munnen ;)

Nu håller Neo på att vakna efter ca 30 minuters nap!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha nej för att träffa er också såklart! Man ser ju aldrig er längre :(

2010-01-31 @ 13:01:00
Postat av: Gabriella

Hej Ida!



Vet inte om du minns mig men vi gick i samma klass på Campeon. Har på omvägar fått veta att även du har gått och blivit mamma förra året. Tror dessutom att jag såg dig en gång på MVC Najaden men insåg inte det förrän jag blev inkallad av barnmorskan ;) Kopplar inte så snabbt ibland :). Vill gratulera till din pojk och hoppas att allt går bra för dig/er! Kram från mig och min lilla tös!

2010-02-01 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0