Söndag - familjedag

HEJ BLOGGEN!

Imorse fick jag sovmorgon till kl. 10 vilket va skönt! Va dock vaken vid 7 tiden och matade Neo men de va skönt att kunna somna om igen!

Idag har vi en familjedag! Jocke va borta så mycket igår så vi ville vara tillsammans idag, inte göra så mycket utan bara vara. Neo är aningen gnällig nu men jag tror de beror på att han behöver bajsa...så Jocke försöker nu hjälpa homom med de men de funkar väl sådär ;) Får hoppas att blöjan fylls snart!

Jag passar på att plocka undan lite här nu. Saker överallt känns det som och golven skulle egentligen behövas dammsugas men får se vad vi känner för och hinner med framför allt :) Mellan matningar, blöjbyten och lek hinns det inte med så mycket så man får ta allt i omgångar. Damma ena dagen och städa toaletterna nästa osv...

Idag står också färgning av håret på schemat och om jag hinner (återkommade ord) fotvård! :)

Nu ska jag fara runt lite med dammvippan! Shhhhvichhhh!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0