Snart fredag IGEN

Ja veckorna går och går, snabbare o snabbare! Imorron är det fredag igen och fredagsmyyys! Dock inte med chips och godis som det varit de senare veckorna utan med grönsaker och dipp på sin höjd ;) Bara mysigt att ha Jocke hemma i två dagar, det räcker gott för mig (oss)!

Snart kommer Anders o Carro hit för att träffa den lille för första gången. Längesen vi träffade dom, jag kan inte minnas när det va sist faktiskt...:/

Jocke besiktigade förresten min bil i tisdags och ja...de gick som de gick. Mycket som ska göras på den skrutten! Orka med de liksom. Men vi behöver två bilar!

Va på min efterkoll idag med. Gick fint! De va kul att få hem förlossningsjournalen eftersom jag inte sett den innan :) Jag va också helt återställd "där nere", haha! De va inte så mycket sytt som jag trodde. De höll på att sy mega länge så jag antog att de broderade en tavla men så va alltså inte fallet! :P 
Nu ska jag bara komma ihåg att göra de förbannade knipövningarna...visst, man kan göra dom när som helst, varsom helst men jag glömmer de likförbannat eller så e jag för lat. Inget att vara lat med så lika bra att få in rutin på de NU! Bättre sent än aldrig, eller hur?

Jag fick recept på p-piller också för hur myclet jag än älskar att ha en bebis så räcker EN för tillfället ;) Jocke skulle dock kunna köra igång på direkten, haha! Han kommer vilja ha före mig, det känner jag på mig. Innan va de jag som va på honom, nästa gång kommer de nog vara tvärt om! ;)

Nu ska jag se vad Neo håller på med i babygymmet! <3

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0