Skön natt och morgon

GOD MORGON!

Igår somnade lille killen vid 12-tiden och vaknade inte förrän kl. 8, pigg och glad! Han verkade inte ens hungrig utan låg och smilade åt mig när jag gick fram till vaggan, älskade unge! Han fick mat efter att vi gick upp och han va ju hungrig trots att han inte visade de så mycket :) Nu ligger han i sittern och grymtar och han har vatt vaken enda sen i morse, annars brukar han ju alltid somna om en timme efter maten och sova ett par timmar till iaf men inte idag, hihi!

Jockes mamma o pappa är här eftersom de sov över inatt. De sitter o käkar frukost nu, jag åt när jag gick upp med Neo för jag va mega hungrig!

Idag har vi inte mycket planerat. Ska jag äntligen få städat undan julen?? Ska försöka ta en promenad bort till Jockes farmor så hon kan få sin julklapp av oss, ett foto på Neo :)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0