Shopping

GOD MIDDAG!

Allt väl med er idag? Här har vi det fin fint :)
Idag står det lite shopping på schemat. Neo ska ha lite nya kläder!

Inatt har jag sovit gott. Neo somnade vid strax efter kl 21 och jag la mig vid 22:30 och när klockan slog 02:45 ville den lille fisen ha mat! Då satt pappa fortfarande i soffan och spelade PS3...så när jag matat klart lillen fick pappa ta över för Neo ville inte somna direkt. Pappa ångrade senare att han tatt honom för han somnade inte förrän kl 5! :O Så, pappa Jocke fick en sovmorgon till kl. 11:20.




Kommentar från Lina: "Jag & mina sambo har planer på att skaffa barn. Min fråga till dig som nyss fått en jätte söt liten kille är. Hur länge har ni försökt bli med barn? Är tacksam för svar. Mvh/Lina
P.s gillar din blogg så keep up....:)"

Svar: Hej Lina! Nu va de så att jag och Jocke inte planerat att bli med barn just när vi blev de men vi skyddade oss inte vidare bra heller så vi visste båda att de kunde hända och när det väl hände ja, UNDERBART! Va kul att ni försöker (om jag förstått det rätt) men ibland kan de ju ta lite tid innan det "fastnar". Lycka till med allt!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0