Samma små, lika rutiner?

HEJ!

Då va mötet med föräldragruppen avklarad! Denna gången va det babymassage vilket gick ganska bra. Alla barnen va pigga och glada, alla masserades inte hela tiden eftersom vissa va hungriga och ville käka ;) Neo masserades största delen av tiden men sen blev han också hungrig så de va bara att avbryta och ge trollet mat!
Det roliga va att nästan alla bebisarna käkade samtidigt (eller ja nästan) och sen skrek alla samtidigt...och sen SOV alla samtidigt! :P Hur det kan va! Neo hade bara en liten depp för att han blev trött efter maten. Han hade somnat när vi skulle iväg och sen somnade han inte om igen direkt så han blev aningen övertrött tror jag men de gick fint! :)

Frågan är ju om jag ska gå kvar i samma grupp när vi flyttar...blir ju en himla massa körning. Nu har jag ju bara 5 minuter. Funderar på att hoppa på en anna grupp i Hyllinge sen istället men synd de också eftersom jag då lärt känna de jag går med nu. Well, får se vad jag känner för, om jag vill "pendla" eller inte.

Nu har jag käkat lite och Neo sover i sittern. Man blir ju trött av att träffa alla småkompisar, hihi! Han vaknar säkert snart skulle jag tro och då ska vi se om de kan lekas lite! :)

När pappa Jocke kommer hem kör vi nog en sväng till Väla för magdropparna är snart slut, likaså mina amningsinlägg. Lillen behöver nya stumpor med, ALLA är för små och jag har typ 100 par! :P Dock har jag bara köpt typ 6-7 par själv, de andra är lånade! Hurra för att låna! :) 

Hoppas att NI haft en bra start på veckan! Trots lite trötthet innan imorse är jag nu på topp igen! Gäller bara att komma igång med dagen så löser det sig :)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0