Neo 2 månader



Hej hej säger vi från Neos farfars nya dator (som mamma är MYCKET avis på!).
Neo hjärtat är idag 2 månader! Wow vad tiden går fort, jag kan inte säga det för ofta! Idag har min älskling vatt underbart glad och smilat mest hela dagen! Mitt hjärta smälter en aning varje gång jag får ett leende av honom. Nu börjar jag känna hur härligt det verkligen är med att vara mamma! Vi har kommit över det första jobbiga stadiet (jag hade det jobbigt) och vi kan bara njuta av varann. Jag har nu lärt mig när han är hungrig och när han bara skriker för att han är trött eller har ont i magen vilket jag aldrig trodde jag skulle lära mig men minsann, jag kan jag med ;)

JAG ÄLSKAR ATT VARA NEOS MAMMA!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: åsa

Grattis på 2 månaders dagen. saknar och lägntar. pussen kramen klappen!

2010-01-16 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0