Måndag

GOD FÖRMIDDAG!

Här hemma började dagen lite smått vid halv åtta så lillen vaknade och som vanligt möttes jag av ett smile så fort jag började prata med honom! <3

Vi somnade båda om på soffan vid halv nio och småslumrade till strax efter tio! Mysigt! Nu sitter Neo framför tvn men börjar nog bli lite trött igen...

Idag har vi inget planerat. Jag ska hämta ut ett paket till Neo bara och i samband med de blir det nog en promenad! Och ikväll när Jocke kommer hem så hoppas jag kunna komma ut själv på en powerwalk! :)
Idag börjar nämligen vårt "nya liv". Vi ska inte äta en massa skräpmat eller godis utan vara nyttiga. Jocke vill gärna gå ner i vikt och jag vill komma i form igen. Fram tills nu har det blivit ganska mycket "firande" med en massa gott iom att vi fått en underbar son men inte kan man fira hans födelse hur länge som helst, då kommer vi ju rulla fram inom en snar framtid, haha! Dess utom är det bra för Neo som slurpar i sig min modersmjölk att jag äter bra mat, då växer han och blir stor och stark! Modersmjölken är ju det allra bästa för de små liven och jag är glad att jag kan ge honom de!

Nu nannar han snart sött och då ska jag passa på att renbädda sängarna. Finns ju inget bättre än att krypa ner nyduschad i en renbäddad säng! :)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: åsa

så när jag kommer hem blir det lite exrecise i vardags rummet. har lärt mig mycket här!!!! ses snart!!!

2010-01-19 @ 05:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0