Mammas mat är bäst

GOD MIDDAG PÅ ER!

Imorse va jag lika trött som igår. Neo somnar nu tidigare på kvällen och vaknar då en gång på natten/morgonen och vill ha mat och det är inte jag van vid nu så jag blir sååå trött! De små kan ju vända och vrida på mat och sovrutiner hur mycket som helst, man vet liksom aldrig ;)

Idag va de läkarbesök på bvc. Han är fullt frisk! Väger nu 5908 gram och är 60,5cm lång! För 10 veckor sedan (när han va nyfödd) vägde han 3535 gram och var 52cm lång! Mammas mat gör susen! :)
Vi ska en sväng till apoteket idag och köpa krämer till hans kinder för de är så röda och torra. Hans öga som varit lite kladdigt har nu börjat ge med sig så de tyckte inte att han behövde en kur för de.

Just nu sover Neo efter att ha varit vaken större delen av förmiddagen. Han har vatt så snäll och skrattat som bara den. Sånna förmiddagar gillar vi! ;)

Jag har mat i ugnen. Idag blir det en taco-låda med makaroner, majs och soltorkade tomater. Jag hoppas att det blir gott för jag börjar bli småhungig nu! Om en halvtimme är det dax för tvätt, IGEN!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det var så mysigt att höra hans skratt när jag pratade med dig i teefon i dag... Längtar tills ag får gosa med honom på torsdag :) Pusssen!!

2010-01-26 @ 23:44:04
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0