LÖRDAG

GOD FÖRMIDDAG!

Neo vaknade vi 04:30 imorse och då ville jag verkligen inte gå upp! Men efter en timmes försök till att få honom att sova förstod jag att de va omöjligt och gick upp med honom. Han käkade och sen blev han megatrött och somnade strax innan 06:30 :) Hela familjen steg upp 09:30 vilket är lyx för en småbarnsförälder! :)

Jocke är på fotbollsträning och Neo verkar bli trött igen vad det låter som.
Neos farmor ringde precis och hon kommer förbi en sväng snart :) Det va ju ett litet tag sedan hon träffade sitt barnbarn så hon har nog abstinens! :P

Nu ska jag killa min son lite på huvudet (det älskar han!) tills han somnar!
Finns det något bättre än att se sitt barn växa o utvecklas? Svar NEJ!
K Ä R L E K RAKT IGENOM!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0