Kompisträff

GOD MORGON!

Ja, då va ännu en natt avklarad och även denna blev lång och härlig! Inget nattmål inatt heller :) Neo somnade väl vid 23-tiden och vaknade strax innan kl. 8. Jag har nog bara vaknat EN gång inatt när Neo vaknat till en sväng men sen somnade nog både han och jag. Inget spring fram till vaggan inatt för att stoppa in nappen iaf!
U N D E R B A R T! Kan det hålla sig såhär nu tro...?

Idag ska jag och Neo hem till Challe en sväng. Det blir ev en tripp till Väla också. Luncha kanske?
Idag blir det första gången jag och Neo ska ut på äventyr själva med vagnen o allt. Blir lite meck när allt ska in i bilen men måste ju prova nån gång :) Innan har jag bara haft bilstolen men idag vill jag ha med vagnen eftersom han ligger bättre i den!

Om jag skulle ta itu med disken nu medans Neo sover (han somnade till nu igen, precis som han gjorde igår och då sov han en halvtimme) men f*n va trist det är med disk! Jag hatar den...

HA EN MYSIG DAG ALLESAMMANS!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0