Kalas

GOD MIDDAG!

Allt bra med er idag? Här hemma har vi haft ännu en sovmorgon! De va matdax vid halv åtta snåret och en timme senare fick vi somna om och sova nästan 2 timmar till! Vad är detta för lyx?! :P

Idag fyller min syrra 18 år!! GRATTIS!! Jag kan bara inte fatta att hon är så stor nu.
Så, ikväll blir det kalas hemma hos mamma o pappa med god mat och tårta! Jag frågade Jocke igårkväll om han trots "dieten" skulle äta tårta och då svarade han först "nej" men ändrade sig senare och sa "ja man kan ju ta en liten bit iaf". Och visst kan man se, man måste kunna unna sig något gott ibland också.



Mammas gosing idag! Jag har hängt upp en massa kul saker ovanför skötbordet som han ÄLSKAR att titta på, speciellt ett mjukishjärta! Han han flina åt den länge :)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0