Icke nöjd

GOD MIDDAG!

Allt bra där ute? Här har det snöat mest hela dagen så nu är det vitt, vitt, vitt överallt! Gångstigarna och gatorna som precis blivit torra och fina att gå på, typiskt. Nu vill man ju inte ut med vagnen precis så det blir till att hålla sig inomhus idag.

Neo har inte vatt så nöjd här idag på förmiddan. Tror att de beror på dålig sömn och att det kliar i munnen. Han håller ju på HELA tiden med fingrarna i munnen och bvc tanten sa att det kan börja klia redan nu. Hmm, han som inte vill ha bitring än heller...så han får sutta på sina fingrar sålänge.
Och sömnen på nätterna har inte vatt nått vidare nu. Han vaknar jättemånga gånger och det tar en stund innan han kommer till ro och somnar om igen. Plus att på dagarna blir det inte mycket sömn, typ 30 minuter åt gången när han kanske skulle behöva sova ut i 2 timmar eller så. Men det är han som styr, inte jag. Jag kan bara göra mitt bästa för att underlätta :)

Idag har vi så inget planerat. Jag ska bara städa en massa eftersom det ska vara visning här imorron. Lite jobbigt de där att ha en massa visningar nu när man har en liten och inte lika mycket tid att städa...jag blir så stressad också när mäklaren ringer och frågar om det kan vara visning nästa dag! Då MÅSTE jag verkligen städa och har man då en son som vill ha ens uppmärksamhet HELA tiden så blir detta lite trixigt! Men jag lyckas alltid på nått sätt. Jag har ju Jocke som hjälper till lite han med.

Nu ska jag snart se om Neo vill ligga lite på magen och träna nacken. Det är inte så poppis att ligga så därför blir det inte så ofta. Gäller att han är nöjd och inte för nymatad :) Men bvc tanten frågade än en gång om vi har honom på mage och jag känner att de har vi nog inte så mycket som vi borde. Så, nu blir det andra bullar, han får völ vara lite missnöjd en stund om inte annat ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0