Hemmadag

GOD EFTERMIDDAG!

Idag har vi en riktig hemmadag. Jag har plockat ihop all tvätt jag tvättade igår och det har tagit större delen av dagen faktiskt :P Vi gick inte upp ur sängen förrän kl. 11 vilket kanske är en av anledningarna till att det tagit sån tid.

Neo sov bra inatt (men tog nästan 3 timmar att natta) och han sov mellan 12 och 8! När han vaknade imorse va han MEGA hungrig så det va snabbt fram med tutten och börja utfodra! Han blir galen om han inte får mat DIREKT vilket är en av anledningarna till att jag vill amma så länge jag kan! Plus att det e mysigt att ha honom riktigt nära mig! Närmare kommer man ju nästan inte :)

Nu har han vatt lite ledsen ett tag så pappa har tröstat medans mamma åt. Teamwork är viktigt när man har en liten bebis!

Jag hade tänkt att jag skulle ta bort allt julpynt idag men får se vad jag hinner. MÅSTE renbädda sängarna först och när man har en liten så går klockan av någon anledning fortare än vad den gjorde innan så man hinner inte lika mycket som man skulle vilja ;) Det gäller att inte ha för höga krav på sig men tyvärr så kan jag inte låta bli. Jag skulle vilja vara en bläckfisk med åtta armar...




Neo har hunnit bli hela 7 veckor och han blir tyngre och tyngre för varje dag som går! Det märks i ryggen på mig...Jag måste komma igång med träningen efter vi flyttat!

Nä, om man skulle ta tag i renbäddningen?

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0