Hej lördag!

GOD MORGON! (EFTERMIDDAG)

Idag fick jag sovmorgon till kl. 11:45! Gott! Efter jag ammat Neo i sängen vid 9-tiden gav jag honom till Jocke och somnade om! Jag har nämligen sprungit fram och tillbaka till vaggan inatt eftersom Neo vakade hela tiden och ville nog vara vaken men jag stoppade in nappen eftersom jag visste att han inte va hungrig så han kunde somna om igen. Detta upprepades ganska många gånger, haha! ;) Så, vid 6-tiden gick det inte längre och jag gav honom en slurk mat sen däckade han direkt till mammas stora förtjusning som kunde lägga sig och sova vidare i tre timmar till, wee!

Ikväll kommer Jockes mamma o pappa på middag och stannar nog här över natten. Jocke ska laga stekta räkor och till förrätt blir det laxmousse! Mumms!



Jag skrev för någon dag sedan att lägenheten nog skulle bli såld...det blev den inte. Hon som så gärna ville köpa den fick inget lån...Kom igen! Satans otur...Nu är det ju snart bara en månad kvar tills vi flyttar och vi måste ju sälja. Det ligger och gnager en del i bakhuvudet alltså. Men håller alla tummar jag kan för att de ska ske snart!

Vad hittar NI på med idag? :)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0