Glasögon eller icke glasögon...?

GODMORGON!

Hoppas ni haft en god natt! Jag har fått sova men ändå vatt tvungen att springa fram till sonen en massa gåger inatt. Ändå är jag hyffsat pigg. Jag som trodde jag skulle vara helt slut idag eftersom vi tränade igår, jag och svärmor! Men inte ens träningsvärk har jag! Konstigt...den kommer nog imorron ;)

Gud va kul de va o träna förresten! Zumba fitness är hur kul som helst och instruktören va kanon! Rebecka heter hon och jag har dansat för henne på Danshuset i Helsingborg innan. Synd bara att jag inte kan gå på de 10 gångerna som följer, dels för att jag ammar o inte vill lämna Neo, dels för att det är mellan kl 8 och 9 på kvällarna. Jocke har ju sin fotboll då. Jaja, jag får hoppas på att de finns kvar när jag slutat amma och de borde de göra med så mycket folk där va igår! :)

Idag står synundersökning på schemat. Kl 10:40 ska jag vara på Specsavers i stan. Svärmor får följa med och passa Neo :) Jag tar med mig kameran också så kan ni få se mig i galsögon, om det blir några förstås!

Nu ska jag se om jag kan leta fram ett par benvärmare! Kör på bara leggings idag och det är ju trots allt ganska så kyligt...

Hörs mer i eftermiddag!


//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0