Föräldragrupp

GODMORGON!

Här är det en trött morgon! Neo somnade vid 21:20 igår, tidigare än vanligt. Kl. 04:00 blev jag så tvungen att ge lillemannen lite mat, annars matar jag ju inte honom på natten längre men pga en tidig kväll så kunde han inte hålla sig enda till morgonen :) Vi gick sen upp strax innan halv åtta. Jag är nu trött som en gnu och ska om 40 minuter vara på öppna förskolan för att vara med i föräldragruppen som startar idag. Visst, det ska bli trevligt men jag hade hellre legat hemma på soffan i morgonrocken och snoozzzzat en stund till!
Well, kanske Jocke kan ta Neo ikväll så jag kan lägga mig tidigt istället :)

Det blev ingen hårfärg igår så jag hoppas på att kunna göra de ikväll istället! Känner mig som en råtta i min nuvarande "färg" :P

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0