Få finnar när man är gravid?



Jag har sedan 14 års ålder kämpat mot dessa röda prickarna kallat FINNAR! Mamma sa att "ja, men efter 20 års ålder försvinner de nog". Jag hann bli 20, 21, 22 och 23 år, fortfarande FINNAR! MEN, så blev jag gravid och va hände? Jo, finnarna va som bortblåsta! Jag som läst mig till att man kan få finnar när man är gravid. Med mig va det alltså tvärt om! Jag bad till gud att de skulle hålla sig bort även efter graviditeten...men...nu har de jäklarna börjat dyka upp igen! Inte så mycket som jag hade förr, bara någon enstaka nån gång men ändå! Jag som vatt finn-fri i nästan 9 månader!
HÅLL ER BORTA HEMSKA PRICKAR!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Pär

Då får väl Jocke ställa upp igen så du blir av med finnarna;)

2010-01-26 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0