Burr!

GOD KVÄLL!

Hoppas det är bra med alla er där ute! :) Här hemma har vi det mysigt och vitlökskycklingen i ugnen är snart klar för att ätas! Neo käkade sig också mätt för en liten stund sedan och ligger nu och myser med pappa i soffan, hihi!

Trots många timmars sömn innan natten så sov Neo bra. Han däckade vid 22:30 och jag va uppe med honom 02:15 och efter maten somnade han direkt vilket han inte gör så ofta så de va skönt! Men jag är alltid lika trött på morgonen, jag hatar att gå upp. På natten är det inga större problem för då vet jag att jag ska få sova igen.
Innan Neo kom gillade jag att komma upp tidigt men nu har jag ändrat mig :)

Idag har vi handlat på Maxi och tagit en långpromenad i det kalla vädret. Det va ca -7 grader när vi gick så skallen va ganska så kall och röd när vi kom tillbaka! Så det blev ett glas varm glögg för att tina upp.

Ikväll blir det Robinson (det är väl idag?) och lite snacks till de!

Ha en mysig kväll allesammans!


Jocke och Neo myser efter en lång skön promenix!


//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0