Vatten eller inte vatten?

När jag va på föräldragrupp i måndags pratade vi lite om vad vi ger våra bebisar (i matväg alltså) och både vatten och te kom på tal. En mamma gav camomillte på kvällarna för att det lugnar magen. Det har jag aldrig hört men det funkade tydligen bra :) Smackprov av vatten gavs också av många av mammorna.

Så, jag provade själv ge Neo lite vatten på måndagskvällen för att han ska få testa på. Jodå, inga problem. Han får verkligen inte mycket utan får sutta på flaskan lite snabbt :) Vattnet är givetvis kokat och flaskan likaså.



Det känns som om min pojk börjar bli stor när han får något annat än bröstmjölk. Blir de inte stora alldeles för fort?

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0