Vårnytt i garderoben



Vårfräsch body och byxa från favortiten Lindex. Jag kunde gått iväg med hela affären :P



Detta set jag har velet köpa enda sedan jag såg de på webben första gången och nu blev det alltså av :) Neo kommer bli såå stilig!



Skön feece tröja från H&M och ett par tajts/leggings från Lindex. Har bodyn som matchar byxorna sedan innan :)



Dagens fynd helt klart! 50:- för denna söta stickade koftan! H&M kan ibland. Kassörskan sa att de fått in den nästan precis men att de sänkte den igår och hon fattade inte varför. Well, bra för moi iaf! :D



...och så till mamma...



...en top från Lindex (rea)

Så - det blev en lyckad shopping för både mamma och son!

Nu ska jag leka lite med Neo, han gillar som sagt INTE när mamma bloggar ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: therese

han blir 4 månader imorgon, född den 28 oktober med andra ord :) men han är väldigt stabil av sig



kram

2010-02-27 @ 15:27:32
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0