Vår dag



Idag har vi haft en mysig dag hos Isabelle. Lille Max och Sofia va också där. Max, som är 1½ månad sov mestadels ;) Det gjorde Neo också när han va så liten. Vilken skillnad de va på dom! De skiljer 1½ månad och lite mer än 2 kg! :O Mammas kille börjar bli STOR! Idag va han på gott humör och har inte sovit mycket, han har mest lekt och smilat åt oss! Myyys <3



Ikväll ska pappa träna så mamma och Neo ska vara ensamma hemma. Neo lär sova när Jocke kommer hem så han får säga "god natt" nu innan han kör :)

Ikväll orkar jag nog inte (och har ingen lust) att laga mat, det får bli mackor eller resterna från igår, jag får se!
Börjar bli lite hungrig så läge att bestämma sig :)

Jag har inte börjat packa idag heller...:/ Illa. Men imorron, jag då MÅSTE jag! Jag har tänkt packa in glasen och det får jag göra när Neo inte sover eftersom det kommer prassla en massa. Visst, han kan ju iofs ligga i ett annat rum med hjälp av babymonitorn ;) (kom på de nu)

Dags att säga adjö till mannen!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Hanna

tittade in här och ser att våra godingar e födda samma dag! :)

2010-02-09 @ 18:54:41
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0