Tråkigt nog hade jag fel...

BUHHH!! Jag som trodde att "New Moon" skulle komma ut på dvd den 20/2...det verkar vara den 20/3! Jag har läst lite olika datum men det verkar som om det blir i mars iaf, sen om det blir den 20:onde återstår att de. Nä, jag blev verkligen ledsen nu, jag såg sååå mycket fram emot att det bara var 2 veckor kvar. Iofs har jag mega mycket att göra just denna månaden så jag har nog inte tid att se den iaf pga flytten. Dock hellre flytt än "New Moon" men den ligger INTE långt efter! ;)

Jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att mina glasögon blir klara imorron så jag kan hugga in på sista boken! Men jag har väl "otur" där med.

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

new moon är grym! :)

2010-02-04 @ 16:40:00
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0