Stökigt!



I vanliga fall när det ser ut såhär blir jag galen men nu känns det helt okej att det faktiskt är ett bombnedslag här hemma! Känns som en riktig småbarnsfamiljs hem och det känns bra för en gångs skull med prylar ÖVERALLT :)
Älskar mammalivet mer och mer för varje dag som går. I'm blessed <3

Visst är det okej att ha det lite stökigt hemma då och då?

(Hade en bild till att lägga upp men de verkar inte fungera just nu. Ni nöjer er kanske med endast EN bild på mitt kaos? haha)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

Sv: Ja, jag håller med! :)

2010-02-10 @ 17:32:58
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

Sv: Okeej. Nej, jag ammar inte. Känns ju som om det är nåt speciellt eftersom det kom så plötsligt. Så det kanske inte vara så många dagar. :)

2010-02-10 @ 18:36:06
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0