Snö

G O D M O R G O N!!

Idag vaknade man då till ÄNNU mera snö! Nä, nu kan de ju räcka! Vi har fått en underbart lång vinter men nu säger jag STOPP! Vill ha VÅR och med allt de innebär :)

Igår somnade lillplutten aningen sent, lite efter 22 men vaknade strax efter kl 7 ändå vilket jag tycker är bra så han inte lägger sig så sent varje kväll :) Jag sov i gästrummet inatt för att slippa springa till hans säng + att vakna en massa men nog vaknade jag ändå! Slapp dock springa till hans säng vilket va ganska skönt så jag kunde somna om ganska snabbt. Jocke sa att han (Jocke då) bara vaknat ett par gånger inatt och då behövde han inte gå fram till honom men hade de vatt jag så hade jag ju gjort de eftersom Neo blir tyst snabbare med nappen i munnen. Jocke kan ju sova oavsett, haha! Men nu vet vi iaf att vi behöver inte gå fram till honom på natten om han inte skriker och det gör mig ganska säker på att vi snart lägger honom i eget rum! Bra för honom och bra för oss :) Han är ju stora killen nu!

Nu ska jag äta frulle, är HUNGRIG! Jocke la sig för att vila så han orkar med matchen idag.

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0